• Dostawa

WYSYŁKA

W celu zapewnienia najwyższej jakości usług naszym klientom, wszystkie wysyłki krajowe i międzynarodowe są realizowane za pośrednictwem firmy kurierskiej. Dla Państwa wygody oferujemy także wysyłki ekspresowe. Prosimy o sprawdzenie czy przesyłki są realizowane do Twojego kraju. Niektóre opcje mogą nie być dostępne dla Twojego adresu wysyłki. Podane poniżej opcje wysyłki i ceny, są ustalone na podstawie Twojego kodu pocztowego. W każdej chwili możesz także sprawdzić koszt wysyłki w swoim koszyku. Staramy się sprawdzać prawidłowość adresów wysyłki i fakturowania, które nam dostarczasz, jednak miej na uwadze, że dopilnowanie prawidłowości adresu należy do Ciebie. Jeżeli masz problem z wprowadzeniem lub zmianą adresu, skontaktuj się prosze z nasza obsługą klienta.

Wysyłki są realizowane w dniach pracy naszej firmy, to jest od poniedziałku do piątku w godzinach 7-15, wyłączając święta państwowe, chyba że w trakcie realizacji zamówienia było zaznaczone inaczej..

Przyjmujemy zamówienia od klientów z całego świata. Klient jest odpowiedzialny za wszelkie cła, podatki oraz opłaty dodatkowe. Nasz sklep wylicza opłatę na podstawie kodu pocztowego klienta. Wszystkie towary wysyłane są z siedziby naszej firmy w Polsce.

Przy zakupach na kwotę 299 PLN lub większą, wysyłka na terenie Polski jest darmowa. Wyjątek stanowią promocje czasowe w trakcie których zasada ta może zostać zmieniona.

Koszt wysyłki zależny jest od kraju dostawy oraz od wysokości kwoty zamówienia. Można go sprawdzić klikając w “Informacje o wysyłce” na karcie produktu.

europeanpetpharmacy.pl staramy się zapewnić naszym klientom wysokiej jakości produkt i dostarczyć go na czas. W związku z tym sprzedajemy tylko te produkty, które mamy w magazynie. Gwarantujemy, że otrzymasz zakupiony przez Ciebie przedmiot. Jeśli zdarzy nam się pomyłka podczas pakowania Twojego zamówienia lub przedmiot będzie znacząco różnić się od zakupionej przez Ciebie pozycji, prosimy o kontakt, rozwiążemy problem bez dodatkowych kosztów. Należy pamiętać, że gwarancja ta ma zastosowanie tylko w przypadku błędów popełnionych przez nas. Nie ma to zastosowania w stosunku do produktów, które nie pasują do Twoich potrzeb. Jeśli chcesz dokonać zwrotu lub wymiany produktu, zapoznaj się z naszą polityką zwrotów i wymiany.

Po złożeniu zamówienia i potwierdzeniu dokonania wpłaty (nie dotyczy metody płatności za pobraniem), zakupione przez Ciebie przedmioty zostaną wysłane i otrzymasz numer przesyłki służący do śledzenia paczki. Może występować opóźnienie w aktualizacji statusu paczki, spowodowane synchronizacją serwerów z urządzeniami skanującymi kurierów.

Usługa Kurierska

Dostępne opcje wysyłki oraz ceny są uzależnione od kraju dostawy. Koszt dostawy można sprawdzić w koszyku podczas składania zamówienia.

  • Kraje Europejskie 
  • Od poniedziałku do piątku
  • 1-9 dni roboczych

Jeżeli masz jakieś pytania skontaktuj się z nami wysyłając wiadomość e-mail na adres biuro@europeanpetpharmacy.pl lub skorzystaj z formularza kontaktowego w zakładce kontakt. Możesz także skontaktować się z nami dzwoniąc na numer +48 791 145 662 od poniedziałku do niedzieli w godzinach 8.00-20.00 .